Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Το Tango




Ξαπλωμένη και μόνη

Μόνη και ξαπλωμένη

Σκέφτηκα για μια στιγμή να κλείσω τα μάτια

μα φοβήθηκα το ονειρο

Το όνειρο που θα ρθει, θα με πιάσει απο το χέρι

και θα με συνεπάρει

Αμφιταλάντευση;

Λύπη;

Φόβος;

Ισως και όλα μαζί

Ισως τίποτα απο αυτά

Κλείνω τα μάτια

Ετσι δεν θα είμαι εγώ υπέυθυνη για ο,τι δω

Θα μπω μέσα στο όνειρο

στο δικό σου όνειρο και θα ταυτιστώ με το κενό

που χαροπαλεύεις

Φως κατακλίζει τον χώρο μου

Γεμάτο αστέρια της ημέρας και ήλιους της νύχτας

Γεμάτο χωρούς και ποτά

Ενα tango με περιμένει στη γωνία να το πιάσω

Ο αέρας μου παίρνει τα μαλλιά

Τα μακριά,λυτά μου μαλλιά καθώς χορέυω

Με παθος και τόλμη

Με δύναμη και πυγμή

Ετσι ζω και έτσι μαθαίνω

Η μάλλον έτσι μαθαίνω να ζω

Απο σενα που συνομιλέις κάθε τόσο με τον δίδυμο

αδελφό σου

Αδελφές ψυχές ή ξένα σώματα;

Δεν μου έλεισες ποτέ την απορία..

Ο χορός οσο πάει γίνεται πιο έντονος

Η ζωή θέλω να πω..

κι εγώ εκεί παρούσα να ακολουθώ με βήματα

γοργά,δυναμικά,συστηματικά

Ξέρω τα βήματα

Χωρίς λάθη

Αριστερό μπροστά και δυο πίσω

Λυγισμένα ελαφρώς γόνατα και ίσια πλάτη

Κεφάλι προς τα πάνω

Ατενίζει το μέλλον

Μετρώ τα βήματα για να μην τα χάσω

Ελα!

Σε περιμένω μα δεν ανταποκρίνεσαι

Φοβάσαι;

Λυπάσαι;

Αμφιταλαντέυεσαι;

Εγώ όχι πια!

Απλά χορεύω στους ρυθμούς της ζωής

Της δικής μου ζωής..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου